Deklaracja dostępności :
PSM I st. w Będzinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.psmbedzin.edu.pl
Data publikacji strony internetowej : 01.01.2012r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji :
Stan dostępności cyfrowej :
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
۰ Niedostępne elementy i treści;
- W filmach nie ma napisów dla osób niesłyszących i Głuchych . Nowe filmy dodawane na stronę będą miały także napisy.
- Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018r. nie są dostępne.
Nie ma prawnego obowiązku dostosowania tych dokumentów.
۰ Wyłączenia
- do powiększenia tekstu wykorzystywana jest natywna funkcjonalność przeglądarki.
Przygotowanie deklaracji dostępności :
Data sporządzenia deklaracji : 2021.03.22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez PSM I st.
Na tej stronie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe :
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada : Patrycja Nagły
- e-mail : szkola@psmbedzin.edu.pl
- telefon : 32 762 22 01 ( czasowo, do 30 lipca 2021r. )
Każdy ma prawo zgłosić :
- niedostępność strony internetowej,
- udostępnienie konkretnych treści w alternatywny sposób , wygodny dla użytkownika w związku z jego niepełnosprawnością.
Do rozpatrzenia zgłoszenia należy podać :
- adres internetowy strony na której znajduje się niedostępna treść
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail)
- informacja o dogodnej formie udostępnienia treści
Sposób rozpatrywania skarg i wniosków :
Udostępnienie strony internetowej lub przesłanie treści dostępnych w alternatywny sposób nastąpi w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów lub odmowę realizacji dostępności można złożyć skargę do :
- dyrektora PSM I st. w Będzinie
- adres : ul. Sielecka 1 ( czasowo do 30 lipca 2021r.)
- e-mail : szkola@psmbedzin.edu.pl
- telefon : 32 762 22 01 (czasowo do 30 lipca 2021r.)
Skargę można złożyć również do RPO
Dostępność architektoniczna :
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. mieści się czasowo do 30 lipca 2021r. w budynku przy ul. Sieleckiej 1.
Budynek ten jest piętrowy, bez windy, nie przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami.